Tworzenie marki 2012-11-27 17:43:45 Kategorie: Oferta


"Kiedy w latach 80-tych pojawiły się żółwie Ninja, żaden wydawca ich nie chciał.(...) Koniec końców, twórcy sami zorganizowali fundusze i zajęli się produkcją filmów rysunkowych. James Cameron, reżyser filmu Titanic, wycofał się w 2/3 drogi ponieważ studio obcięło budżet po tym, jak badania wykazały, że film nie zapowiada się obiecująco. Po pewnym czasie powrócił do pracy i film odniósł największy w historii kina sukces komercyjny, przynosząc dochód 1 835 400 000 dolarów, gdyż trafił w gust nastolatków, głównie dziewczynek, które według statystyk kilkakrotnie chodziły do kina, żeby go obejrzeć." *

Dlaczego dzieci lubią to co lubią? Co zrobić by stworzyć świat, który będą chciały wyobrażać sobie dalej? Jakie badania przeprowadzić i do jakich specjalistów się zwrócić? Nie jest to takie łatwe. Stworzenie marki dla dzieci może stać się koszmarem dla niejednego dyrektora kreatywnego. Wystarczy przejrzeć internet i zobaczyć wysiłki wielu firm próbujących "dokleić" do swoich produktów interaktywne światy dla dzieci przeznaczając na ten cel ogromne budżety. Czasem nie wystarczy zatrudnienie dobrej agencji reklamowej, narysowanie ładnej postaci i stworzenie strony, którą następnie się rozreklamuje. To by było zbyt proste. Chcesz wiedzieć, jak zbudowaliśmy Lulandię?  Dlaczego dziadek Lulka jest wyszukiwany w Google kilkadziesiąt tysięcy razy miesięcznie? Chcesz stworzyć dziecięcą markę? Porozmawiajmy o tym. 

* Dziecko Reklamy, Martin Lindstrom, Świat Książki, Warszawa 2005

ODWIEDŹ NASZE STRONY:

Copyright © by ABC Media Publishing Sp. z o.o.